E.T PHONE HOME

Tjobre.
Nu är jag hemma hos ngr utav mammas kompisar som bor på gården, vi har kollat på rosa och nu startar vi e.t ! Elr det är bara alla barn som kollar på film och dem vuxna är ute i köket och pratar, och jag är älst bland alla barn, yey ! Den som är näst älst är 11 så det är ju lite skolnad.. Runt kvart i 12 ska vi ut i backen och kolla på ficerkirier och skåla elr vad man gör klockan 12. Sen drar jag mej hem med familjen och då ska man väll soca för första gången 2012! Hoppas det kommer bli ett bra år !



» Tipsa gärna om tävlingar och sånt, och jag blir inte arg för reklam! :)
» Är du anonym? Antingen lägger jag upp din kommentar på bloggen eller så svarar jag i kommenterer, så kom tillbaka! :D
» GRATIS-SMINK! klicka bara på bild-länken under så kommer du dit, + att det äger! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress (om du har!):

Kommentar:

Trackback