Firat jul hos mamma

Hej! Nu har vi firat jul hemma hos mamma också, och jag fick :
- 700 kronor
- 4 ansikts masker
- deo och pincett

Nu kollar vi på en film, kommer inte ihåg vad den heter men den går iaf på trean men slutar snart! Imorn ska jag på stan med mamma och kajsa och kolla efter kläder och kanske äta kebab :)


Vilde

Nydelig blogg <3



Håper du kommenterer tilbake på min blogg også? ^^



-Vilde ;*

2011-12-25 | 22:59:32
URL: http://vildesplace.blogg.no/

» Tipsa gärna om tävlingar och sånt, och jag blir inte arg för reklam! :)
» Är du anonym? Antingen lägger jag upp din kommentar på bloggen eller så svarar jag i kommenterer, så kom tillbaka! :D
» GRATIS-SMINK! klicka bara på bild-länken under så kommer du dit, + att det äger! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress (om du har!):

Kommentar:

Trackback