Fixar julgranen

Hej!
Nu har vi börjat att fixa granen, vi har bara satt i lampor/ljus än så länge men vi håller på ! Sen blir det kanske att äta chips och läsk och bara mysa. Men nu ska jag börja fixa mer, skriver senare elr imorn!
Tjingeling.


N A T T A H '

Hej. fin blogg !

har just nu en tävlig för sådana här bloggar som du har, du lägger en kommentar så är du deltagen i tävligen.

jag väljer ut 7-10 vinnare, priset är då en länkning på min blogg som är offentlig med en hög statistik & även min offentliga facebook som jag har över 1000 vänner på, (högre statistik & följare rekomenderas)

direktlänk: http://nataliesimonsen.bloggplatsen.se/2011/12/12/6854797-sista-advents-tavlingen-avgorande-sker-den-24-december/#kommentarer

2011-12-22 | 22:54:11
URL: http://www.nataliesimonsen.bloggplatsen.se

» Tipsa gärna om tävlingar och sånt, och jag blir inte arg för reklam! :)
» Är du anonym? Antingen lägger jag upp din kommentar på bloggen eller så svarar jag i kommenterer, så kom tillbaka! :D
» GRATIS-SMINK! klicka bara på bild-länken under så kommer du dit, + att det äger! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress (om du har!):

Kommentar:

Trackback