Grinchen

Hej!
Nu har jag fått öppna mina julklappar, det var 4 st ansiktsmasker, 700 kr, tofflor, biokort, hårvårds grejer, tröja och en plattång! Kommer få lite till imorn eftersom vi kommer fira hemma hos mamma med morfar :) just nu kollar vi på grinchen, den äger ! Men nu ska jag fortsätta kolla och mysa med familjen !
Puss
(gammal bild..)


Matilda

Fin blogg! Kika gärna in min! Följ mig via bloglovin så följer jag dig :) kram kram!

2011-12-25 | 15:59:49
URL: http://matildaniclasson.devote.se/

» Tipsa gärna om tävlingar och sånt, och jag blir inte arg för reklam! :)
» Är du anonym? Antingen lägger jag upp din kommentar på bloggen eller så svarar jag i kommenterer, så kom tillbaka! :D
» GRATIS-SMINK! klicka bara på bild-länken under så kommer du dit, + att det äger! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress (om du har!):

Kommentar:

Trackback