hemma dåååå

hej.
Jag har ju ont i halsen och den är svullen så jag kan knappt äta, får seriöst damp på det! Så jag är hemma och det är min broder också.
Senare ska jag gå och köpa två kebbaber åt mej och han, för jag fick en lapp av en kyckling (människa som hade klätt ut sej xd ) och på det stod det att om man tog med sej den till en kebab affär så får man en liten kebab för 5 kr! och det är naijs! så jag ska försöka att äta iaf!
synd att det inte är min favorit kebab affät grej.. För på den här har dem morrötter i salladen :(


» Tipsa gärna om tävlingar och sånt, och jag blir inte arg för reklam! :)
» Är du anonym? Antingen lägger jag upp din kommentar på bloggen eller så svarar jag i kommenterer, så kom tillbaka! :D
» GRATIS-SMINK! klicka bara på bild-länken under så kommer du dit, + att det äger! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress (om du har!):

Kommentar:

Trackback