i need somebody to love

jag och pappa har precis ätit och sitter framför tvn och kollar på simssons! har fixat en ny header och bakgrund, fast bakgrunden tog jag från en blogg design hemsida, resten har jag gjort själv!
ska sova tidigt idag, har varit ganska jobbigt att ha kommit hem, trött och allt. Och så får jag inte lika mkt medicin som på sjukhuset, så det gör lite ondare, men så kommer mitt liv vara i ngr veckor, och det får jag ta och leva med.


» Tipsa gärna om tävlingar och sånt, och jag blir inte arg för reklam! :)
» Är du anonym? Antingen lägger jag upp din kommentar på bloggen eller så svarar jag i kommenterer, så kom tillbaka! :D
» GRATIS-SMINK! klicka bara på bild-länken under så kommer du dit, + att det äger! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress (om du har!):

Kommentar:

Trackback