Jag har haft "jul lov" i 2 och en halv vecka!

Hej!
Idag åkte jag och pappa till vårdcentralen för att ta bort mina stygn! Men jag är som jag är och fegar ut så vi ska få åka till linköping ( som jag brukar få göra med allt.. ) och så får dem fixa med det, kanske lustgas ? Har ingen aning.. Sen åkte jag hem och sov ett tag och sen klockan 17.30 åkte min familj ner till hedvig kyrkan där skolavslutnigen va, träffade mina saknade klassisar och fick två julklappar som dem ville ge till mig :) nu har jag precis tagit min medicin och ska sova, så ni får ha det bra ! ( det blev visst lite långt, hihi! )


Fraj

Lustgas är fräsiga grejer! ;)

2011-12-22 | 00:03:18
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/
Anonym

2011-12-22 | 10:14:22

» Tipsa gärna om tävlingar och sånt, och jag blir inte arg för reklam! :)
» Är du anonym? Antingen lägger jag upp din kommentar på bloggen eller så svarar jag i kommenterer, så kom tillbaka! :D
» GRATIS-SMINK! klicka bara på bild-länken under så kommer du dit, + att det äger! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress (om du har!):

Kommentar:

Trackback