Jag kan visa mina känslor för dej med ett finger, idiot.

Hej !
Idag har jag bara tråkat, farfar o farmor kom och lämnade mumin och pratade lite förut. Fick en hundra lapp av dem också :)

Fick en fråga förut, ifall jag går i skolan nu efter operationen. Nej det gör jag inte, och kommer börja igen efter jul! Många tkr att det skulle va hur soft som hälst, men jag har ju sjukt ont så det är lite värre med det än att gå till skolan..


E L S A

Ha en superbra fredagskväll sötis! :)

2011-12-16 | 19:35:03
URL: http://elsalonn.blogg.se/

» Tipsa gärna om tävlingar och sånt, och jag blir inte arg för reklam! :)
» Är du anonym? Antingen lägger jag upp din kommentar på bloggen eller så svarar jag i kommenterer, så kom tillbaka! :D
» GRATIS-SMINK! klicka bara på bild-länken under så kommer du dit, + att det äger! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress (om du har!):

Kommentar:

Trackback