Jag vill leva, inte bara överleva

Hej!
Idag åkte jag och pappa runt 13.20 och handlade en julklapp och sen åkte vi till skolan och jag hälsade på min klass medans pappa hämtade kajsa och jonas. Jag va där i nästan en timme, för vi kom lite tidigare än vad kAjsa slutade.. Klockan 18.00 ikväll ska jag på avslutning med laget, vi ska ha med oss en julklapp och sen vet jag inte mer!? Och imorn blir det att ta bort stygnen, yes..



» Tipsa gärna om tävlingar och sånt, och jag blir inte arg för reklam! :)
» Är du anonym? Antingen lägger jag upp din kommentar på bloggen eller så svarar jag i kommenterer, så kom tillbaka! :D
» GRATIS-SMINK! klicka bara på bild-länken under så kommer du dit, + att det äger! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress (om du har!):

Kommentar:

Trackback