Mina nyårslöften 2011- 2012

Mina nyårs löften som jag hade under detta år :
* inte börja röka
* få bättre självförtroende
* säga nej till saker som jag inte vill

Och jag har gjort allting!

Detta år kommer jag ha :
* inte börja röka (tradition)
* ta det lungt till ryggen är kry
* satsa på skolan och basketen
* börja spara massa pengar o inte köpa upp månads pengen på godis !
* tro på mej själv!

GOTT NYTT ÅR ALLA GOA OCH GLADA ! FÅ ETT GRYMT 2012 ÅR NU!


Rebecca

bra nyårslöften!

2012-01-01 | 16:30:28
URL: http://rebeccahoiby.blogg.se/

» Tipsa gärna om tävlingar och sånt, och jag blir inte arg för reklam! :)
» Är du anonym? Antingen lägger jag upp din kommentar på bloggen eller så svarar jag i kommenterer, så kom tillbaka! :D
» GRATIS-SMINK! klicka bara på bild-länken under så kommer du dit, + att det äger! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress (om du har!):

Kommentar:

Trackback