sjukhuset i linköping på tisdag

hej!
ja, jag ska till sjukhuset i linköping igen på tisdag och ta bort stygnen på ryggen, har jag lagt upp ngn bild på hur det ser ut ? tror inte det, men kan göra det i slutet av inlägget! Idag har jag bara kollat på film i sängen och myst med min hund. Pappa och resten har köpt en julgran så vi ska väll fixa lite med den sen, fårse om jag orkar va med!
puss

jag gjorde den lite, så dem som vill se den kan klicka på bilden så blir den större..


» Tipsa gärna om tävlingar och sånt, och jag blir inte arg för reklam! :)
» Är du anonym? Antingen lägger jag upp din kommentar på bloggen eller så svarar jag i kommenterer, så kom tillbaka! :D
» GRATIS-SMINK! klicka bara på bild-länken under så kommer du dit, + att det äger! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress (om du har!):

Kommentar:

Trackback