TJUGOÅTTONDE DECEMBER

hej!
Jag och min underbara familj har precis ätit potatis och köttbullar i brunsås, mums! hur gott som helst. Nu ska vi kolla på bolibompa, elr kajsa och jonas vill göra det så jag får väll offra mej ;) Kajsa stör sej på att jag lägger ut så många bilder på henne och mej, men det är för att jag älskar henne ♥
image description

Sarah

SV. Ja, följer dig nu! :D Säg till när du följer mig! :D

KRAM!

2011-12-28 | 19:22:32
URL: http://sarahsphotography.blogg.se/

» Tipsa gärna om tävlingar och sånt, och jag blir inte arg för reklam! :)
» Är du anonym? Antingen lägger jag upp din kommentar på bloggen eller så svarar jag i kommenterer, så kom tillbaka! :D
» GRATIS-SMINK! klicka bara på bild-länken under så kommer du dit, + att det äger! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress (om du har!):

Kommentar:

Trackback