BASKETBOLL IS MY LIFE

Hej !
Dagen började med att käka på stan med moa och sen va vi ett tag hemma hos henne. Drog hem och fixade läxor och sen till träningen! Det var bara fyra som körde, och jag ismira elin och nicolina kollade på :) har just precis kollat klart på Snakes on the plane, sådär bra film.. Ganska äklig med alla ormar och allt..! Ska sova snart oxå, är jätte trött men det märkts väll, skriver lite konstigt hehehehe !



» Tipsa gärna om tävlingar och sånt, och jag blir inte arg för reklam! :)
» Är du anonym? Antingen lägger jag upp din kommentar på bloggen eller så svarar jag i kommenterer, så kom tillbaka! :D
» GRATIS-SMINK! klicka bara på bild-länken under så kommer du dit, + att det äger! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress (om du har!):

Kommentar:

Trackback