Runt hela norrköping

Hejhej!
Idag vaknade jag runt 10, gick upp och träffade fanny runt. Klockan 1! Vi gick typ hur långt som hellst. Fanny tkt det var kallt men inte jag ! Vi gick till lidl i ektorp och sen åkte till hageby och sen hem till fanny och kollade på solsidan, va där i kanske en kvart och sen drog jag hem och åkte med mamma och köpte grejer till ikväll! Är barnvakt och kollar på wild kids just nu, och ska fortsätta med det så hejdå !



» Tipsa gärna om tävlingar och sånt, och jag blir inte arg för reklam! :)
» Är du anonym? Antingen lägger jag upp din kommentar på bloggen eller så svarar jag i kommenterer, så kom tillbaka! :D
» GRATIS-SMINK! klicka bara på bild-länken under så kommer du dit, + att det äger! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress (om du har!):

Kommentar:

Trackback