tråkigt liv

Är du singel? - Ja


Dricker du kaffe? - Absolut inte! hatart!


Har du någon gång förlorat en nära vän? - Ja...


Vad har du för stil? - vene faktiskt..

 

När var sista gången du verkligen skrattat - Idag

Har du färgat håret? - yesyes


Ögonfärg - Blåa


Den första personen du vänder dig till? - Ella, gabbi

 

Vad pluggar du? typ allt skolarbeten som jag får x)


Är det någon som inte längre gillar dig på grund av något du gjorde? - asso, tror inte det!


När var sista gången du grät mycket? - inte så länge sen!


Någon du vill göra allt med? ehm, vetifan.


Hur många kan du berätta allt för? - ngr, en är ella


En tid du saknar? - tiden då jag inte brydde mej om vad alla andra sa om mej.

 

Har du någonsin sett en fallande stjärna? - Ja, en massa ggr, har ju bott på landet..


Har personen du senast hållt i handen med någon betydelse för dig? - Ja absolut!


Fullständigt namn? - elin Moa birgitta Magnestrand, jag vet. Birgitta är as fult!


Favoritlåt? - alla ulrik munther låtar !


Favoritfärg? - rosa, lila, blå & grön :))

 

Har du haters? - om jag har, ?

 

Gråter du ofta? - nae, inte som när jag var mindre.


Favoritplagg? - Jeans (L)


Vart bor du?  - Norrköping, city


Vem kramade du senast? - Ella


Har du varit olyckligt kär någon gång? - mae


Vem pratade du med senast? - Mamma


Röker du? -  ehm, nae! jag är inte dum i huvet elr ngt sånt!


Favorit djur? - hundar och katter

 

Någon du inte skulle klara dig utan? - Mina vänner och min familj


Hur lång är du? - 1630 millimeter :D


Vem äger ditt hjärta? - ingen!.

 

Favorit film? - bring it on

 

Är du lättsårad? - aa

 

Har du mest minnen med? - vetifaaaaaan

 

Människor du nyligen blivit mer nära med? - vet inte

 

Hatar eller älskar du ditt liv? - Hatar.



» Tipsa gärna om tävlingar och sånt, och jag blir inte arg för reklam! :)
» Är du anonym? Antingen lägger jag upp din kommentar på bloggen eller så svarar jag i kommenterer, så kom tillbaka! :D
» GRATIS-SMINK! klicka bara på bild-länken under så kommer du dit, + att det äger! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress (om du har!):

Kommentar:

Trackback